Vækst og videreudvikling af webshop
For hver krone der blev brugt på annoncering, fik Moodz 11 kroner tilbage. Dette resulterede i en stigning i omsætningen på 177% og en stiging i trafik til webshoppen på 135%.
ROAS (RETURN OF AD SPEND)
STIGNING I OMSÆTNING
STIGNING I TRAFIK
E-commerce kickstart
Målsætning: Vækst af samlet omsætning
Moodz.dk havde mange års erfaring indenfor salg af tøj, men manglede vital viden omkring opbygningen af en digital forretning. Derfor manglede de en samarbejdspartner, der kunne løfte omsætningen og udvikle deres digitale tilstedeværelse.
Der skulle bygges et digitalt fundament, der kunne kortlægge de besøgendens adfærd og demografi. Med afsæt i dette blev der analyseret på de forskellige målgrupper med henblik på at konvertere besøgende til handlende på webshoppen.
Det blev hurtigt muligt at udvælge de købestærke målgrupper og derigennem effektivisere det givne annoncebudgettet. Dette resulterede i en stor stigning i den samlede omsætning samtidig med, at det blev gjort muligt at gøre førstegangskøbende til faste kunder på webshoppen.