En digital lokal tilstedeværelse
Med afsæt i én samlet hovedside har vi opbygget seks lokale sider for Torrak Fashion, hvilket har resulteret i mere end 18.000 likes og 3 mio. visninger.
BUTIKKER
LIKES
VISNINGER
En samlet indsats
Opbygning af digital synlighed
Torrak Fashion er Grønlands største tøjkæde med butikker i de 6 største grønlandske byer. På tværs af byerne er det dog forskellige personer, man møder i butikkerne, og derfor ville Torrak Fashion gerne have mulighed for at vise dette digitalt.
Hos Adverr opsatte vi Locations guide for at give de lokale butikker deres egen Facebook-side, hvor de kunne offentliggøre deres indhold men samtidig være samlet under et fælles brand. Derudover begyndte vi at oplære butikkerne i brugen af Facebook samtidig med, at vi udviklede indhold til hver af de lokale sider.
På den måde fik vi i fællesskab skabt 6 Facebook-sider, der henvendte sig til de lokale kunder og gav et indblik i, hvem man ville møde i butikken. Samtidig er antallet af følgere og visninger på Torrak Fashion’s hovedside fulgt med i takt med, at aktiviteten på deres Facebook-side er forøget. Derfor har de nu 7 velfungerende Facebook-sider fremfor 1 enkelt.