Les Deux

Efter at være ramt af de almindelige Facebook-sygedomme gik tøjvirksomheden, Les Deux, nye veje, hvor data og struktur blev omdrejningspunktet, og det gav resultater.

9,11

ROI (Return of Investment)

+500%

STIGNING I RÆKKEVIDDE

68%

STIGNING I NYE FØLGERE

Det hele startede med en T-shirt

Da Les Deux startede i 2009 var det ikke med andet i sortimentet end en hvid t-shirt. Efter at have ramt de rigtige mennesker tog det hurtigt fart for det danske tøjmærke, der siden starten har udvidet deres sortiment meget. Nu er de etableret på flere store markeder, og er godt på vej til at blive et livsstils brand.

Hvor er vores reach og data?

Et ”hypet” brand skaber hurtigt en stor følgerskare, og Les Deux løb derfor ind i det klassiske problem, hvor den organiske rækkevidde ikke længere slog helt i gennem. Derudover manglende man et overblik over sine aktiver på Facebook, for at få mest muligt ud af hver krone der blev brugt på annoncering.

Kunde: Les Deux
Opgave: Annoncering, Content og Rådgivning
Link: Facebook

Kunde: Les Deux
Opgave: Annoncering, Content og Rådgivning
Link: Facebook

Det hele startede med en T-shirt
Da Les Deux startede i 2009 var det ikke med andet i sortimentet end en hvid t-shirt. Efter at have ramt de rigtige mennesker tog det hurtigt fart for det danske tøjmærke, der siden starten har udvidet deres sortiment meget. Nu er de etableret på flere store markeder, og er godt på vej til at blive et livsstils brand.

Hvor er vores reach og data?
Et ”hypet” brand skaber hurtigt en stor følgerskare, og Les Deux løb derfor ind i det klassiske problem, hvor den organiske rækkevidde ikke længere slog helt i gennem. Derudover manglende man et overblik over sine aktiver på Facebook, for at få mest muligt ud af hver krone der blev brugt på annoncering.

Andreas von der Heide, CEO hos Les Deux

Med Adverrs hjælp har vi øget vores rækkevidde betydeligt, ved at få analyseret vores målgruppe og digitale aktiviteter. På den måde kan vi forstå vores følgere bedre, og dermed bruge vores tid der hvor vi tjener mest.

Derudover har de givet os helt utrolige resultater på vores annoncering, hvor Facebook er blevet bygget op som en fast salgskanal, der genererer direkte salg på vores webshop til lave omkostninger.

Med Adverrs hjælp har vi øget vores rækkevidde betydeligt, ved at få analyseret vores målgruppe og digitale aktiviteter. På den måde kan vi forstå vores følgere bedre, og dermed bruge vores tid der hvor vi tjener mest.

Derudover har de givet os helt utrolige resultater på vores annoncering, hvor Facebook er blevet bygget op som en fast salgskanal, der genererer direkte salg på vores webshop til lave omkostninger.

Andreas von der Heide, CEO hos Les Deux

Data, struktur og personlighed

Ved hjælp af en strategi, hvor vi altid skal vide hvorfor vi gør de forskellige ting, har vi kunne forbedre Les Deux’ resultater på Facebook betydeligt. Vi har i annonceringen har stort fokus på at teste alle muligheder for afkast, for præcis at vide hvor vi tjener vores penge. Derfra har vi kunne tænde og slukke annoncerne efter behag.

Derudover har Les Deux ved hjælp af et personligt fokus kunne øge deres rækkevidde pr. opslag med over 500%. Dette er sket ved en grundig analyse, hvor enkeltstående problemer er blev løst, bl.a. ved at oprette en international sidestruktur for både at tilgodese danske såvel som udenlandske følgere.

Det gjorde vi også:

  • Global Pages
  • Report center

Data, struktur og personlighed
Ved hjælp af en strategi, hvor vi altid skal vide hvorfor vi gør de forskellige ting, har vi kunne forbedre Les Deux’ resultater på Facebook betydeligt. Vi har i annonceringen har stort fokus på at teste alle muligheder for afkast, for præcis at vide hvor vi tjener vores penge. Derfra har vi kunne tænde og slukke annoncerne efter behag.

Derudover har Les Deux ved hjælp af et personligt fokus kunne øge deres rækkevidde pr. opslag med over 500%. Dette er sket ved en grundig analyse, hvor enkeltstående problemer er blev løst, bl.a. ved at oprette en international sidestruktur for både at tilgodese danske såvel som udenlandske følgere.

Det gjorde vi også:

  • Global Pages
  • Report center

Skal vi også hjælpe dig?

Kontakt os i dag, så vi kan tage en snak om hvordan du får mest ud af Facebook. Som du kan se, så synes vi det er hamrende sjovt, at hjælpe andre på vejen mod succes.

Skal vi også hjælpe dig?

Kontakt os i dag, så vi kan tage en snak om hvordan du får mest ud af Facebook. Som du kan se, så synes vi det er hamrende sjovt, at hjælpe andre på vejen mod succes.