Tryghed og information banede vejen
Aktivitet på Facebook gav en stigning i antallet af afsendte prøver og startede et lukket forum til debat om et tabubelagt emne.
UDSENDTE PRØVER
Gruppemedlemmer
Visninger
Kunder kan hverves på mange måder
MÅLSÆTNING: BRAND AWARENSS + ØGE ANTALLET AF UDSENDTE VAREPRØVER
DryNites bevæger sig i et yderst følsomt marked, hvor markedsføring ikke altid er ligetil. En lukket gruppe til debat og vidensdeling samt udsendelse af vareprøver blev målsætningen for annonceringen.
DryNites er bleer til børn, der døjer med sengevædning, hvilket er følsomt og tabubelagt emne. Derfor igangsatte vi en indsats med henblik på at øge antallet af udsendte vareprøver samt at opbygge en lukket Facebook-gruppe, hvori forældre kunne dele erfaringer og få mere information om emnet.
Annonceringen på Facebook resulterede i udsendelse af mere end 3.000 vareprøver og en tilgang til den nyoprettede gruppe på mere end 325 medlemmer. DryNites har herigennem opbygget en platform, hvorpå deres potientielle kunder kan teste deres produkt samtidig med, at deres nuværende kunder kan dele ud af deres viden.