Vi holder foredrag for over 100 mennesker, workshops med 30 deltagere og undervisning for 3 personer. Intet for stort eller småt.
Referencer
Workshop
Vi afholder workshops og kurser med alt fra 5 til over 50 deltagere med fokus på at udvikle deltagerens viden omkring digital forretningsudvikling. Derudover sætter vi fokus på flere problemstillinger og værktøjer, som deltagerne kan bruge aktivt i deres hverdag for deres egen virksomhed.
Det er vigtigt for os, at deltagerne er i fokus under vores workshops, hvorfor vi altid sætter rammerne for workshoppen i samarbejde med virksomheden eller facilitatoren af workshoppen eller kurset.
Foredrag
Vi deler med glæde ud af vores viden om sociale medier og digital forretningsudvikling i håb om at kunne inspirere og oplyse deltagerne omkring opbygningen af en digital forretning.
Samtidig vil vi altid gerne fortælle vores egen historie og dele ud af den viden og erfaring, der følger, når man starter et iværksættereventyr eller debattere omkring de nyeste tiltag og forudsigelser i den digitale verden.
Undervisning
Hvis du eller dine kollegaer gerne vil lære mere omkring digitale værktøjer, lærer vi gerne fra os i én-til-én undervisning med fokus valgt af den pågældende deltager.
Det betyder, at man kan opnå ekspertviden indenfor håndtering og optimering af digitale platforme, og at deltageren efterfølgende vil kunne optimere tidsforbruget på sit arbejde med de pågældende platforme.
Det siger vores deltagere
“Jeg fik en meget større forståelse for hvor vigtigt det er, at måle på de rigtige ting ift. at jeg til dagligt driver webshop. Tidligere troede jeg at jeg allerede skabte værdi ved at få kliks, men jeg fandt ud af at mange kunder ikke gennemførte købet og det betyder selvfølgelig at jeg skal have en anderledes tilgang i mine annoncer.”
“Jeg kom her med en forventning til, at jeg skulle have bekræftet min tilgang til Facebooks annonceringsplatform, men efter Martins foredrag fandt jeg ud af, at jeg er gået lidt skævt til værks. Jeg blev meget overrasket over hvor komplekst det er at få mest muligt ud af sine annonceringskroner, og jeg fik en masse redskaber til at få dette i fremtiden.”
“Helt overordnet fik jeg en masse gode tips og tricks med videre. Jeg er selvlært i Facebook, og må indrømme at det kan være noget en af hungle af navigere i platformens mange muligheder. Derudover fik jeg en forståelse for hvordan man kan skabe målbar værdi, også selvom man som os ikke har en webshop.”