Nyt tiltag gav hurtig succes
På cirka 2 år er Huggies følgere blevet eksponeret for mere end 140 opslag, hvilket har resulteret i 3,7 mio visninger af indhold og mere end 13.000 likes.
LIKES
OPSLAG
VISNINGER
En direkte vej til forbrugerne
MÅLSÆTNING: BRAND AWARENESS
Huggies havde svært ved at kommunikere information vedrørende deres produkter direkte til deres forbrugere og havde ikke mulighed for at møde dem i øjenhøjde, når der var spørgsmål til produktsortimentet.
I samarbejde med Lysholm Reklamebureau var vi med fra start til at udarbejdede og eksekvere en strategi, der skulle sikre, at Huggies kunne møde deres forbrugere i øjenhøjde. Strategien blev udarbejdet med afsæt i at skabe værdi for de nuværende og potientielle forbrugere, hvor Facebook blev valgt som primær kanal.
Det har betydet, at brandet nu har adgang til direkte data fra deres forbrugere. Derudover har de fået mulighed for at nedsætte svartiden på spørgsmål omkring deres produkt. Huggies har på rekordtid skabt et univers, hvor fokus er at gøre hverdagen som forældre til småbørn sjovere og nemmere.